Retur produse

Dreptul de retur

Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract/retur fara a preciza motivele returului in termen de 30 de zile calendaristice.

Perioada de retur expira dupa 30 de zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare facturarii comenzii. Pentru a va exercita dreptul de retur trebuie sa completati formularul de retur de pe site-ul escapade.ro Pentru a respecta termenul limita de retur, Formularul de retur trebuie expediat impreuna cu produsele/comanda returnata inainte de expirarea perioadei de retur.

Consecintele returnarii produselor

Daca ati decis sa returnati o comanda sau un produs  va vom rambursa toate platile pe care le-am primit de la dvs pentru produsul sau comanda respectiva, mai putin costurile returnarii comenzii, fara intarzieri nejustificate, nu mai tarziu de 7 zile lucratoare de la data la care au fost receptionate produsele/ comanda.

Va rugam sa urmati acesti pasi in vederea returnarii unui produs/ comenzi:

  1. Intrati in Contul tau si accesati sectiunea Retururi. Aici veti regasi afisate toate comenzile pe care le-ati plasat si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Selectati comanda, apoi produsele, cantitatea si motivul returului.
    Daca ati primit un produs  deteriorat, cu defecte sau cu probleme de orice alta natură va rugam sa precizati la Motivul de retur .

Formularul de retur este aferent unei comenzi. Daca vreti sa returnati produse din comenzi diferite, va trebui sa reluati procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata.

  1. Adaugati adresa de la care doriti sa ridicam coletul. Puteti selecta una dintre adresele catre care v-am mai facut livrari sau puteti adauga o adresa noua.

  2. Selectati metoda de plata :

    1. In cazul in care comanda pe care o returnati a fost facuta cu card bancar, suma va fi restituita in contul asociat acestuia.

    2. Daca ati platit ramburs, puteti alege sa primiti banii intr-un anumit cont bancar.

  3. Un agent din Call Center-ul Escapade va lua legatura cu dumneavoastra pentru a stabili preluarea coletului de catre un agent al al firmei de curierat agreata de Escapade. Taxa de transport pentru retur va fi scazuta din valoarea bunurilor returnate.In cazul in care doriti sa expediati returul prin alta companie de curierat decat cea stabilita de catre Escapade aveti aceasta posibilitate iar plata transportului trebuie sa fie efectuata de catre dumneavoastra. Nu sunt acceptate retururile prin Posta Romana.

5. Produsele pentru retur trebuiesc ambalate de preferinta in acelasi colet, sau intr-un colet similar care sa permita transportul acestor in siguranta, impreuna cu formularul de retur printat sau completat de mana, si predate agentului de la firma de curierat asigurat de Escapade, fara intarzieri nejustificate, la data la care ne-ati solicitat trimiterea firmei de curierat pentru ridicarea coletului, sau transportatorului ales de dumneavoastra.

6. Agentul Escapade va prelucra returul in conditiile in care acesta respecta procedura prezentata pe site. In cazul in care produsul/comanda a fost achitat/achitata, Escapade va rambursa Clientului suma corespunzatoarea produsului/ comenzii returnate din care se va scadea taxa de transport pentru  retur in valoare de 9,99 lei (in cazul in care returul nu a fost expediat pe cheltuiala Clientului), in contul din care s-a efectuat plata, sau intr-un alt cont comunicat de Client. Veti primi un email de confirmare pentru virarea banilor in urma procesarii returului.

Alte mentiuni:

  • Termenul este respectat daca bunurile sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 30 de zile calendaristice dupa data la emitere a facturii.

  • Dacă v-a fost livrat un articol deteriorat, care prezintă defecte sau o problemă de orice natură, costul returnarii sale va fi suportat de Escapade.

  • Clientul care solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul /comanda respectiva.

  • Escapade isi rezerva dreptul de a bloca contul unui Client in cazul unor retururi repetate si nejustificate. Clientul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.

Model de formular de retur 

Exceptări de la dreptul de retur:

In conformitate cu art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, dreptul de retragere nu se aplică pentru contractele de furnizare de bunuri care nu erau prefabricate și care necesită alegerea sau determinarea individuală a consumatorului sau care sunt personalizate în mod clar, precum și pentru contractele privind furnizarea de bunuri sigilate care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă, daca au fost desigilate după livrare.

Returul va fi acceptat daca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, netstat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi si este complet, in ambalajul original.

Din motive de siguranta, produsele cosmetice nu se pot returna daca sunt desigilate, folosite sau testate.

Produsele notate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost livrate.

Sunteti responsabil  pentru diminuarea valorii bunurilor care a rezultat din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii bunurilor.

Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre agentul de call center Escapade, procesarea returului va fi refuzata.

Daca procedura de retur asa cum a fost ea precizata pe site a fost incalcata, agentul de call center va refuza procesarea returului.

In cazul in care sunt returnate bunuri ce nu respecta procedura de retur, sau altele decat cele mentionate pe formularul de retur, acestea va vor fi inapoiate doar in conditia efectuarii platii transportului de catre dumneavoastra.

Dreptul de returnare pentru produsele GARANTIE 6 luni

Produsele marcate cu simbolul GARANTIE 6 LUNI pot fi returnate in termen de 6 luni de la data receptionarii comenzii de catre Client in cazul in care in aceasta perioada, produsul marcat cu simbolul GARANTIE 6 LUNI prezinta deteriorari din cauze naturale: rupturi, tesaturi slabite, cusaturi destramate.
Nu se considera produs deteriorat daca acesta prezinta urme de fortare sau daca deteriorarea a fost produsa prin agatarea accidentala a materialului.

Procedura dreptului de retur in cazul produselor GARANTIE 6 luni

Puteti returna un produs care are simbolul GARANTIE 6 luni și după expirarea dreptului de retur de 30 de zile prin returnarea produsului către Escapade în termen de 180 de zile de la emiterea facturii, atâta timp cât bunurile indeplinesc conditiile mentionate mai sus. Produsul trebuie sa fie expediat respectand procedura de la punctul 2.

Modul de rambursarea  sumelor rezultate din returul procesat :

Daca  comanda e platita  ramburs: Clientul trebuie sa transmita companiei Escapade in formularul de retur datele contului bancar pentru ca suma corespunzatoarea returului (din care,daca este cazul, se va scadea taxa de transport pentru retur) sa se incarce in acest cont

Daca comanda e platita cu cardul: plata sumei corespunzatoare returului (din care,daca este cazul, se va scadea taxa de transport pentru retur) se va face in contul asociat cardului.